وظایف مدیر دیجیتال مارکتینگ چیست؟

اهمیت بازاریابی آنلاین، موضوع دیجیتال مارکتینگ و شناخت ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در این روزها بر کسی پوشیده نیست. همچنین پیدا کردن یک متخصص در سمت مدیر دیجیتال مارکتینگ از جمله موضوعات پرچالش برای صاحبین کسب و کار شده است.

امروزه شرکتها جهت استفاده از روش های نوین بازاریابی نیاز به یک مدیر متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ دارند. شغل دیجیتال مارکتینگ از جمله شغل های پرطرفدار در این روزها به حساب می آید و متاسفانه متخصصین کمی در این حوزه وجود دارند که تجربه بالایی در استفاده از تمامی ابزارها داشته باشند. در انتخاب این افراد علاوه بر دانش، تجربه اجرایی بسیار حائز اهمیت است.

شرایط بحرانی که کرونا برای بسیاری از کسب و کارها ایجاد کرد، اهمیت حضور در فضای آنلاین را بیش از پیش برای کارفرمایان روشن و صریح نمود. هر چند پیش از این شرایط نیز، بدلیل حضور پررنگتر مردم در شبکه های اجتماعی و هزینه سرمایه گذاری پایین فضای آنلاین، بسیار از صاحبان کسب و کار تبلیغات در فضای آنلاین و حضور پررنگتر را در اولویت قرار داده اند.

در این مقاله قصد داریم به وظایف اصلی متخصص در سمت مدیر دیجیتال مارکتینگ اشاره کنیم و اینکه این متخصص چه توانایی و مسئولیت هایی را بایستی داشته باشد.

 

مدیر دیجیتال مارکتینگ

 

آژانس تبلیغاتی پرمون طرح ارائه دهنده خدماتی چون مقاله دیجیتال مارکتینگ ، و ساخت تیزر تبلیغاتی و ....