استراتژی طراحی بهترین وب سایت در جهت برندسازی آنلاین

قسمت اول :

یک وب­ سایت، تنها یک صفحه نمایش برای ارائه محصولات و خدمات نمی ­باشد بلکه با جذب مشتریان بیشتر باعث تولید بازده بیشتری می­ شود. متاسفانه تمامی وب­سایت­ ها موفقیت نمی­ شوند بازدیدکنندگان خود را تبدیل به مشتری کنند. بنابراین ارزیابی موفقیت وب­سایت­ ها دلیلی بر نگرانی شاغلان این کار و محققان شده است. در سال­های اخیر رویکردهای ارزیابی متفاوتی بیان شده است. این رویکردها به­ طور مثال با قابلیت استفاده وب­ سایت و طراحی آن، محتوا، کیفیت، پذیرش­ کاربر و میزان رضایت­ مشتری سروکار داشته­ اند که بیشترین خروجی اندازه­ گیری شده در ارزیابی وب­سایت­ ها می­ باشد. از دید تاکتیکی، رویکردهای ذکر شده برای ارزیابی نگرش کاربر به سمت وب­ سایت می­ باشد و کاربر به عنوان یک دید خارجی در نظر گرفته شده است. اما از دیدگاه استراتژیکی توجه کمی به ارزیابی بین استراتژی وب و حضور وب به عنوان یک ارزیابی داخلی از دیدگاه شرکت شده است. در ابتدا بایستی یک ارزیابی داخلی از استراتژی سازمان، در مورد وب­ سایتش صورت پذیرد و سپس یک ارزیابی خارجی ( ارزیابی بر مبنای کاربر ) می­ توانند میزان پذیرش کاربر از سایت را اعتبار دهد.

برای ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

استراتژی طراحی بهترین وب سایت در جهت برندسازی آنلاین