۳ روشی که احتمال ویروسی شدن محتوای شما را بیشتر خواهد کرد:
۱٫ محتوای ویروسی دارای تصاویر زیادی است.
منظور از تصاویر زیاد میتواند تعداد زیادی عکس، اینفوگرافیک یا ویدیو باشد. اینکه تصاویر شما با چه فرمتی باشند اهمیت چندانی ندارد؛ مهم این است که در محتوای خود از فایلهای مالتی مدیای زیادی استفاده کنید.
مطابق با آمارهای مطالب دارای عکس، در مقایسه با مطالبی که تنها از متن در آنها استفاده شده است دارای ۹۴درصد افزایش Sahre و بازدید در شبکههای اجتماعی هستند.
۲٫ محتوای ویروسی از ارزش و سودمندی بالایی بهرهمند است.
باید دقت داشته باشید که یک محتوای بی ارزش و بیفایده به هیچ عنوان به یک محتوای ویروسی و پرمخاطب تبدیل نخواهد شد. محتوای شما باید در مورد موضوعی که نوشته شده بیشترین سود رسانی و ارزش را به مخاطب برساند. فرقی ندارد که این محتوا در مورد فواید کلم بروکلی باشد یا در مورد دستیابی به یک شغل خاص.
آمارها نشان داده است که محتوایی که به صورت عملی به کاربر آموزشی خاص را نشان میدهد کاربردی تر بوده و شانس بیشتری برای تبدیل شدن به یک محتوای ویروسی را دارد.
۳٫ محتوای ویروسی نیازمند یک فشار اولیه هستند.
نکته آخر در مورد محتوای ویروسی این است که باید در ابتدای کار بعد از نوشتن محتوای خود آن را یک هل اساسی دهید. بله هل اساسی یعنی در ابتدا باید با یک فشار این محتوا را به بقیه معرفی کنید. این راه میتواند با صرف هزینه نیز همراه باشد.
به عنوان مثال شما میتوانید در سایتهای لینکدونی رایگان آن را منتشر کنید و یا با پرداخت مبالغ کمی لینک محتوای خود را برای گرفتن بازدید اولیه در لینکدونی سایتهایی نظیر Soft۹۸ یا P۳۰download قرار دهید.