برخی از متخصصین بر این باورند برندسازی آنلاین، شناخت برند سازمان توسط مصرف کنندگان به صورت مستمر معنا می شود. دیگر متخصصین بر یکپارچه سازی برندسازی آنلاین با تجربه کلی مشتریان در ارتباط با شرکت، محصول و یا دیگر موجودیت های برند شده سازمان تمرکز کرده اند.

توسعه وب سایت به عنوان یک جزء اصلی در برندسازی آنلاین است که توسط افراد و یا شرکت ها جهت ارائه برند محصولات و خدمات استفاده می شود. تمرکز بر ظاهر وب سایت، عملکرد آن و پیام شرکت، جهت ایجاد تجربه ای مثبت برای کاربران از جمله فعالیت های برندسازی آنلاین محسوب می شود. توسعه وب سایت در جهت برندسازی آنلاین، همچنان به معنای داشتن وب سایتی جهت تولید محتوایی مرتبط با برند که برای خواندگان جذاب است، تلقی می گردد. توصیه های جهت داشتن لینک در وبلاگ های دیگران و همچنین مخالفت با داشتن این چنین لینک هایی مبنی بر برندسازی آنلاین در مقالات متعدد مشاهده می گردد. مت کاتز (Matt Cutts)، مدیر تیم اسپمر گوگل در سال 2014 بیان کرد، ایجاد لینک ها در وبلاگ های دیگران از نظر گوگل اسپم شناخته شده و توصیه نمود جهت ایجاد لینک های ورودی به وب سایت خود از این روش استفاده نکنید.

برندسازی اینترنتی، همچنین دربرگیرنده تعامل در شبکه های اجتماعی و یکپارچه سازی می باشد. تکرار نمایش و محتوا در شبکه های اجتماعی مختلف خود عاملی بر یکپارچه سازی برند و آن شبکه هاست. بررسی رفتار کاربران هدف، پیام رسانی مجدد و هدف گذاری مشخص در وب سایت به عنوان یک راه جهت قرار دادن برند سازمان در بالاترین سطح شنوندگان هدف محسوب می شود.

برندسازی از طریق شبکه های اجتماعی به معنای به اشتراک گذاری دانش در رابطه با برند و تعامل مستمر با مصرف کنندگان معنا می شود. استفاده از شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، توییتر، لینکداین و یوتیوب در جهت به اشتراک گذاری دانش مرتبط با برند سازمان یک راهکار متداول جهت برندسازی آنلاین از طریق شبکه های اجتماعی می باشد.


ادامه مطلب


منبع : www.observerseo.com