برند یک نام، واژه، سمبل، طرح یا ترکیبی از آنها است که با هدف شناساندن محصولات و یا خدمات یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان به مشتریان و همچنین تمایز محصولات از سایر رقبا استفاده میشود. یک برند، به یک محصول یا خدمت ابعادی را اضافه میکند تا آن محصول یا خدمت از سایرین متمایز گردد. این تمایزها میتواند کارکردی منطقی، ملموس و یا حتی غیرملموس داشته باشد.
گروه تخصصی برندتک با بیش از 17سال حضور در حوزه برندسازی و مشاور برندسازی به مدیریت دکتر شهریار شفیعی گامی نو در جهت ارتقای فرهنگ برندسازی در کشور برداشته است.
بر آشنایی بیشتر با گروه برندتک بر روی لینک زیر کلیک نمایید.