بازاریابی اینترنتی به چه معناست؟

بازاریابی الکترونیکی به معنای استفاده از اصول و تکنیک های بازاریابی از طریق رسانه های الکترونیکی و بخصوص اینترنت می باشد.eMarketing، Internet Markeing و Online Marketing اغلب با معنای مشابه تعریف می شوند.

بازاریابی آنلاین، فرآیند بازاریابی یک نام تجاری و یا برند است که شامل هر دو بازاریابی مستقیم و بازاریابی غیر مستقیم می شود و از تکنولوژی های مختلف جهت اتصال  کسب و کارها به مشتریانشان استفاده می نمایند. در نتیجه بازاریابی اینترنتی شامل تمام فعالیت هایی می شود که یک کسب و کار را، در گستره اینترنت با هدف جذب کسب و کار جدید، حفظ کسب و کار کنونی و توسعه هویت برند هدایت می کند.

رده های مختلف در بازاریابی:

۱) بازاریابی در سطح محصول

بازاریابی در سطح خدمات

۳) بازاریابی در سطح اشخاص

۴) بازاریابی در سطح مکان

۵) بازاریابی در سطح یک رویداد

۶) بازاریابی در سطح سازمان

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 بازاریابی اینترنتی به چه معناست؟