نگاهی به تغییرات الگوریتم های گوگل در مباحث سئو وبهینه سازی سایت

سئو در شبکه های اجتماعی، آینده بازاریابی آنلاین است. هر کس که خود را جهت مشارکت در این کار  آماده نسازد، با رنکینگ پایین، و بالطبع ترافیک و فروش کم مواجه خواهد گردید.

  • ۳۳ % از مصرف کنندگان، از شبکه های اجتماعی به عنوان روشی برای پیدا کردن برندها، محصولات و خدمات جدید یاد می کنند.
  • ۱۰۰ % (تمامی) تصمیم گیران کسب و کار از رسانه ها و شبکه های اجتماعی به منظور اهداف کاری بهره می گیرند.
  • ۷۰ % بازاریابان مدعی هستند که بازاریابی محتوا، برندآگاهی آنها را افزایش داده است.
  • برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
  • نگاهی به سیر تکامل الگوریتم های سئو در گوگل